Description
Hej alla salser@s! 💕
Lördag den 27 juni kör vi igen! Vi bjuder in till Salsa på sprallen från kl 18!💃
Dj 2Más kommer bjuda på den nästa musiken! 🎶
Vi bjuder på snacks och såpbubblor så ta med picknickfilten och vännerna så kör vi!!🥂
Vi ser fram emot ännu en härlig kväll tillsammans med er alla ☀️
Vid regn kommer vi tyvärr behöva ställa in men vädrtäet ser lovande ut ☀️
Vi filmar på våra event för våra sociala medier, har du frågor kring detta är det bara hojta!
Hoppas vi ses ❤️❤️
